5/januari

Twilight, new moon, eclipse, breaking dawn...
Vem är böckerna skrivna av?
Vem har huvud rollen i filmerna?
Vem är den bästa skådespelaren i filmerna?

Ja, det är många frågor man kan ha...
Jag vet en sak som är väldigt sann...
Jacob Black som spelas av Taylor Lautner är den bästa karaktären!!
Jag bestämmer inte andras åsikter, men vem kan inte tycka om honom?!♥
Jag förstår inte varför (Isabella) Bella Swan (Kristen Stewart)väljer Edward Cullen (Robert Pattingson) i stället för Jacob Black (Taylor Lautner)
Det är oförståerligt!!
Robet Pattinson
, han är, enligt mig, inte snygg alls!
Taylor Lautner, han är enligt mig, snyggast i hela världen!

En bild på snyggingen Jacob (Taylor)


Och bara för att jag e på bra humör ska jag vara snäll mot min svikare (hon är Team Edward)till kompis så lägger jag upp en *rysning* bild på Edward...
*ryser*




Kommentarer
Postat av: Michis

Jacob är såå mycket snyggare än Edward!

2010-01-08 @ 00:19:15
URL: http://missgrey.blogg.se/
Postat av: Marilyn Lautner Elfsö

du får uppdatera oftare!!!

2010-01-14 @ 16:06:17
URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0