30/januari

Hej, hej.
Jag gör ett inlägg idag oxå så att Lautner inte dödar mig...
Vad jag ska skriva om vet jag inte idag heller :P
Men nu har jag faktisk skrivigt idag, så...ja.
Bara för att det e lördag så blir det ngra bilder idag me! :D
Se hela bilden


























Haha, varför e han så glad? :)


Jacob och Bella♥

Kolla in armarna :O :D

Tjohoo, rutor! :D
shirtless-jacob-black.jpg image by adrianucha

Slå det,
Edward/Robert (muppar)fans! Taylor/Jacob är så sjukt bäst! ♥♥

Bye!

Kommentarer
Postat av: marilyn lautner elfsö

skriv om ditt liv och vad du gör på dagarna och dina känslor och så :P<3

2010-01-30 @ 15:28:38
URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0