29/januari

Hej, hej!
Lautner tvingade mig att skriva, men jag vet inte om vad...
Men jag vet inte vad jag ska skriva om, igentligen...
Jag fattar fortfarande inte hur kan man tycka EDWARD/ROBERT är snygg?!
Den personen (inte för att vara dum mot ngn kompis) måste f*n vara dum i hela huvudet!!!!!
Att inte älska Taylor/Jacob♥ är omöjligt att för mig att förstå...

Huur söt är inte bilden? :D


Och asså den här e också söt :D


Men asså... Kolla på honom!! Hur trevligt är det inte att kolla på honom?! :D :O

Seth e söt oxå, men inte lika söt som Jacob. Så jag bjuder på en bild:


Men nu måste jag sluta, ses snart (Lautner kmr döda mig om det inte blir snart).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0